zondag 1 maart 2015

NL Boeken en Turkse les bij de Nederlandse School in Kusadasi

Op facebook kreeg ik deze tip over de Nederlandse school in Kusadasi

Behalve ondersteuning voor Nederlandse schoolkinderen geven ze ook Turkse les aan volwassenen, zowel beginners als gevorderden. Ik weet dat gemeente Kusadasi ook taalcursussen geeft voor buitenlanders maar uitleg krijgen in je eigen taal is wel zo prettig.

Ik lees graag en veel. Soms heb ik een leuk boek na 1 dag al uit. Steeds nieuwe boeken kopen, als er al Nederlandse boeken in Kusadasi te krijgen zijn, wordt dan een duur grapje. Daarom ben ik van plan om ook een E-reader aan te schaffen. Maar, noem het maar ouderwets, ik geef toch de voorkeur aan papieren boeken.

Vlak bij mijn huis in Kusadasi in het ADA west hotel. Naar mijn ervaring hebben de meeste hotels wel een boekenkast gevuld met boeken achtergelaten door gasten. Misschien mag ik daar af en toe ook een boek ruilen.

Woon je zelf in Kusadasi en heb je nog Nederlandse boeken die je niet meer leest dan kun je daar wellicht de Nederlandse School een plezier mee doen.